Ammerud Tannklinikk & Tannlegevakt

Du er her:Forside-Behandlinger

Behandlinger hos oss

Ordinær undersøkelse - Årskontroll / rutinekontroll for nye og eksisterende pasienter.

Akutt tannbehandling -  behandling når noe inntreffer umiddelbart som smerte eller skade på tennene ved uhell. Vi har drop-in i åpningstiden. Bare kom og meld din ankomst, sitt ned og vent, så vil vi hjelpe deg så fort som mulig. Etter åpningstid har vi vakttelefon for akutte tilfeller.

Estetisk behandling - Er du misfornøyd med form, farge og tannstilling på dine tenner kan vi hjelpe deg gjennom
rensing med airflow ("sandblåsing av tenner"), bleking, fasetter, skifte misfargede fyllinger og kroneterapi.

Fyllingsterapi - behandling av Karies (små og store hull), og frakturerte (knekte) fyllinger.

Tannkjøttbehandlinger - behandling av periodontitt (betennelse i tannkjøttet og rot),  og gingivitt (blødninger i tannkjøttet).

Tanntrekking-  ekstraksjon (trekning) av visdomstenner, rot rester, løse og vonde tenner.

Bleking av tenner -  hjemmebleking og klinikkbleking.

Proteser - utarbeide helprotese og delproteser.

Krone - tannrestaurering av en tann.

Krone og stift - tannrestaurering av en tann som monteres på stift.

Bro - tannrestaurering for flere tenner.

Syreskader - hjelp med gule og matte merker på tennene, tynnslitt emalje, groper i emaljen og ising.

Rotfyllinger - behandling av store hull eller fyllinger som gir smerte og tannverk.

Tanngnissing - utarbeide bittskinner.

Tannlegeskrekk - redsel for ulike sider ved det å være hos tannlegen (lukt, lyd, sprøyter, smerte, bedøvelse etc)
Copyright 2013 Ammerud Tannklinikk & Tannlegevakt - Tlf: 22 25 37 76 - E-post: post@ammerudtannlege.no Utviklet avAssist2net AS

Dine Logo